sasoo with life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى واروع واجمل منتدى

الرئيسيةsasoo with lifeأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» عيد ميلاد القمر
حركات الولاد النص كوم Emptyالأحد أكتوبر 19, 2008 12:02 pm من طرف ساسو

» كلام هيعجبك قوى
حركات الولاد النص كوم Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 5:16 am من طرف nany_love

» اقوال علماء
حركات الولاد النص كوم Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 5:15 am من طرف nany_love

» نضحك على الولاد شويه
حركات الولاد النص كوم Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 5:14 am من طرف nany_love

» معلش هغيب عنكوا شويه
حركات الولاد النص كوم Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 5:14 am من طرف nany_love

» حواء بلا غطاء
حركات الولاد النص كوم Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 5:06 am من طرف nany_love

» لتطوير المنتدى؟؟؟ إيه رأيكوا
حركات الولاد النص كوم Emptyالأربعاء أكتوبر 15, 2008 8:09 pm من طرف مصطفى يحيي

» بوسه وغمزة وكف
حركات الولاد النص كوم Emptyالأربعاء أكتوبر 15, 2008 8:07 pm من طرف مصطفى يحيي

» شوفوا الولاد بيوقوا إيه للبنات لما يسيبوهم
حركات الولاد النص كوم Emptyالأربعاء أكتوبر 15, 2008 6:32 pm من طرف مصطفى يحيي

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 40 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو احمد حسنى فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 1898 مساهمة في هذا المنتدى في 178 موضوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
nany_love
حركات الولاد النص كوم I_vote_rcapحركات الولاد النص كوم I_voting_barحركات الولاد النص كوم I_vote_lcap 
-=Hima=-
حركات الولاد النص كوم I_vote_rcapحركات الولاد النص كوم I_voting_barحركات الولاد النص كوم I_vote_lcap 
ساسو
elalfy
مصطفى يحيي
شيكووو
MuHAmEed
الطير الحزين
tito-.-
ConSoL

حركات الولاد النص كوم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nany_love

nany_love

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تماموز

بطاقة الشخصية
LOVE:
حركات الولاد النص كوم Left_bar_bleue25/25حركات الولاد النص كوم Empty_bar_bleue  (25/25)

حركات الولاد النص كوم Empty
مُساهمةموضوع: حركات الولاد النص كوم   حركات الولاد النص كوم Emptyالسبت سبتمبر 27, 2008 5:13 pm

حركات الولاد كتييييييييييييير بس تعالو نشوف الحركات القرعه اللى بيعملوها لما يحبو يسبتو البنت هههههههههه

اول ماالولد يشوف البنت وتعجبه بيعمل ايه؟؟

1-حبيبتى انتى عارفه انا مش بحب حركات الشباب الطايش انا اصلا مبكلمش بنات (وتلاقى طوب الارض يعرفه)

2-يااااه حاسس انى اعرفك من زمان(وهوتلاقيه متلخبط بينها وبين بنت كان يعرفها قبل كده)

3-يااه يا حبيبتى حاسس ان فيكى حاجه غريبه غير كل البنات (اكنها مثلا بتمشى على ايديها ورجليها )

4-يااااااااااااه حاسس ان فى شبه كبير بين افكارى و افكارك احنا اكيد مخلوقين لبعض(طبعا دى البنت رقم 1000 اللى بيقولها كده اكن يا عينى بنات الدنيا شبهه

5-ياااه انتى كنتى فين من زمان يا رتنى كنت عرفتك من زمان

6-يااه يا حبيبتى انتى تؤمرى وانا انفذ اللى انتى عايزاه اجبهولك(فى المشمش)

7-حبيبتى الطقم اللى انتى لبساه ده تحفه بس متلبسهوش تانى عشان بتبقى حلوه وانا بغيييييير بغيييييييييير (طبعا فاهمين الحركات دى مش محتاجه تعليق)

8-هكلم باباكى اول ماكون نفسى(موووووووووووت يا حمااااااااااار)

9-عايز اشوفك كل يوم كل ثانيه (عشان صحابه يتأكدو انها حلوه ههههههه)

10-حبيبتى افتكرى دايما انى لما بحب بحب بجد وانا حبيتك(الاسطوانه المعتاده)

11-انا علاقتى بيكى محدش يعرفها غيرى و غيرك و ربنا لانك بقيتى كل خصوصياتى (يعنى يا دوب اللى يعرفو اخواتى و اصحابى و جرانى وقاريبى وصحاب صحابى.....الخخخخ)

12-احتمال اسافر الاسبوع الجاى سويسرا ورثت عمتى (وهى عمته اصلا من كفر ابو بطيخ وماتت من 20 سنه)

13-انا كل عطورى من فرنسا (ايوه كلونيا خمس خمسات اللى انت بتحطها)

14-ياه لما بشوف رقمك على الموبيل قلبى بيتنفض(طبعا من الخضه انها تكون فأستك)

15-فلان قالى ادينى رقمك بس انا قلتله اقتلنى قبل ماتاخد رقها منى(ياااااه علتضحيه وهى ياعينى رقمها مع مخاليق ربنا كلهم)

16-حبيبتى عايز صورتك عشان قبل مانام اتشاهد فى جمالك واحطها تحت المخده(لا وانت الصادق عشان لما تتخانقو تهددها بيها)

17-اسف يا حبيبتى امبارح مقدرتش اكلمك كنت مشغوووول فى الدراسه(قصده معهوش فلووس ههههه)

18-اسف يا حبيبتى انى مقدرتش اجى فى المعاد امبارح كان عندى ظروف صعبه(معزور الولد افتكر معاد البنت التانيه اللى بقاله 3 اسابيع مأجلها)

19-عارفه يا حبيبتى انا طول الليل منمتش قاعد بفكر فيكى بس على ميين ترد عليه تقوله اومال مين اللى كان نايم و مبيردش على التليفون؟بس كالعاده الرد جاهز(ياااه انتى تقصدى الخمس دقايق اللى نمتهم دوول؟دول من كتر التفكير فيكى جالى غيبوبه)هههههههههههههه

20-عارفه يا حبيبتى انا اصلا مش بفتح الماسنجر الا لما بتكونى موجوده اصلا النت منغيرك ميسواش(يقصد مش بفتح البلوك عنك الا اما تمشى)

مصطفى يحيي

مصطفى يحيي

ذكر
العمل/الترفيه : .......................
المزاج : مبسوط دائما

بطاقة الشخصية
LOVE:
حركات الولاد النص كوم Left_bar_bleue25/25حركات الولاد النص كوم Empty_bar_bleue  (25/25)

مُساهمةموضوع: رد: حركات الولاد النص كوم   حركات الولاد النص كوم Emptyالسبت سبتمبر 27, 2008 5:59 pm

طيب يا ناني ماهو مفيش كلام غير كدة نقوله والبنات بيحبو الواد اللي بيتكلم وهما يسمعو
هنعملكم ايه تاني هانعمل كلام جديد
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
-=Hima=-

-=Hima=-

ذكر
العمل/الترفيه : محاسب/ مكتب كمبيوتر/ مدرس لغه عربيه
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: حركات الولاد النص كوم   حركات الولاد النص كوم Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 4:21 am

مش بقولك يا نانى انتى شريره قوى، بس على فكره بطريقتك دى فى التفكير انتى كده مش هتلاقى عدلك ومش هتتجوزى وبالتالى النوع بتاعك هينقرض ويقل من السوق، ومش هيبقى فى نانى تانى
nany_love

nany_love

انثى

بطاقة الشخصية
LOVE:

مُساهمةموضوع: رد: حركات الولاد النص كوم   حركات الولاد النص كوم Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 6:30 am

ليه بس كده يا هيما انا طيبه والله مش شريرة بس اهو مصطفى اول واحد اهو من الولاد واعترف إنهم فعلاً بيعملوا كده يعنى ده شر من الولاد مش من البنات يا جميل

وبعدين اديلى فعلاً نلاقى عريس علشان فيه ازمه فى الولاد اليومين دول Very Happy

وكفايا غيظ مننا يا شباب واللى عايز ليمون يهدى بيه اعصابه يقولى وانا اعمله

بس اوعوا تنسوا السكر
مصطفى يحيي

مصطفى يحيي

ذكر
العمل/الترفيه : .......................
المزاج : مبسوط دائما

بطاقة الشخصية
LOVE:

مُساهمةموضوع: رد: حركات الولاد النص كوم   حركات الولاد النص كوم Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 9:37 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس خلاص
nany_love

nany_love

انثى

بطاقة الشخصية
LOVE:

مُساهمةموضوع: رد: حركات الولاد النص كوم   حركات الولاد النص كوم Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 12:33 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس خلاص إيه يا مصطفى

كفايا ضحك يعنى ولا استسلمت وطلعت بره الحرب

اعترفو بقى
انتوا مش عارفين تعملوا حاجه

حركات الولاد النص كوم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-